Bestuur

Stichting SAAP fungeert als een soort plattelandsraad, waarbij alle partijen die betrokkenheid hebben met het buitengebied zich kunnen sluiten. Uit het bestuur wordt een dagelijks bestuur van vijf leden geformuleerd. Deze leden zijn afkomstig uit LTO-Noord, Logiesverstrekkende bedrijven, gezamenlijke buurtbelangenverenigingen en het platform natuur & landschap.

Het huidige algemeen bestuur bestaat uit vertegenwoordigers van de volgende organisaties:

LTO-Noord, Logiesverstrekkende bedrijven Aalten, Oudheidkundige Vereniging Aalten-Dinxperlo-Wisch, Wildbeheerseenheid Aalten, de afzonderlijke buurtbelangenorganisaties (De Heurne, Heurne, Haart, Dale, Barlo, Lintelo, Ijzerlo, Klooster, Bredevoort), Nederlandse Bijenhoudersvereniging afdeling Aalten, Stichting Natuur & Milieu, Agrarisch jongerencontact, Plattelandsvrouwen, Werkgroep Aaltense Paden, Vogelwerkgroep Zuidoost-Achterhoek en StiVLA.

Uitvoeringsprogramma's

Uitvoeringsprogramma LOP 2024